Tijdige en zorgvuldige communicatie staat centraal

Eindgebruiker centraal

Onderhoud en renovatie is voor de bewoners / gebruikers altijd ingrijpender dan ze zich vooraf kunnen voorstellen. Voor hen is dit geen dagelijkse kost en onbekend terrein. Dit vraagt om tijdige en zorgvuldige communicatie. Het is onze taak om de verwachtingen goed te managen. We trekken graag op met huismeesters, leefbaarheid consulenten en wijkmanagers. Zij weten als geen ander waar de aandachtspunten liggen in een wijk of gebouw. Zo stemmen we samen de juiste vorm van communicatie af.

Kameleon
Onze mensen zijn naast vaklieden vooral meesters in aanpassingsvermogen, als een kameleon die de kleur aanneemt van zijn omgeving. Wij werken in de meest uiteenlopende situaties, denk hierbij aan achterstandswijken, specialistische zorginstellingen, (voedingsmiddelen) industrie, penitentiaire inrichtingen, etc.
Iedere situatie vergt een andere aanpak met aangepaste communicatie. De medewerkers krijgen feedback en zijn hierbij letterlijk onze ogen en oren.

Bestaande woningbouw
Caspar de Haan heeft uiteraard veel ervaring met bewonerscontact en investeert hier doorlopend in om mensen individueel te informeren vóór aanvang, gedurende de renovatie en ook in de afrondende fase. Iedere bewoner heeft zijn eigen profiel met eigen eisen en wensen aangaande de woning. Bewoners serieus nemen en op de hoogte houden over wat er speelt, zorgt voor medewerking en rust in de wijk. Dit is het fundament voor een goed lopend project!