In de huid kruipen van de bewoner is de basis van een geslaagd project

Bewonerscommunicatie

Bewoners, daar doen we het allemaal voor! Onderhoud en renovatie worden door bewoners vaak geassocieerd met hinder en overlast. Het is van belang om deze onrust zo goed mogelijk weg te nemen. Hiervoor moet je in gesprek. In de huid kruipen van de bewoner is de basis van een geslaagd project.

Afhankelijk van de huurdersgroep (senioren, studenten, verschillende nationaliteiten etc.), het renovatieverleden in de wijk en de wensen van de opdrachtgever, stemmen wij onze communicatie strategie af. Kiezen we voor de strategie luisteren, overleggen, presenteren of overtuigen. Het is nooit standaard. Per situatie stemmen we de juiste middelen af. Uiteraard hebben we hier structuur en standaarden in aangebracht.
 
Onze eigen Bewoners App
De bewoners ontvangen van ons een unieke inlogcode (bewoners uniek). Middels een gratis te downloaden app, kan de bewoner op adresniveau de planning, mogelijke hinder en werkzaamheden raadplegen. Met deze app is alles simpel te volgen, één week voor start ontvangt men een SMS-je en hierna volgen berichten per stap. Bewoners ervaren dit als bijzonder prettig en kunnen ook extra informatie opvragen.

We werken graag met de leefbaarheid consulenten, wijkopzichters, huismeesters, etc. Zij hebben vaak een schat aan informatie over de temperatuur in de wijk.
Bewonerscommunicatie