Realtime meekijken in de cloud

24/7 Gebouwen Service

7 Dagen per week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar verwerken wij zo’n 8.000 reparatieverzoeken.
24/7 vergt een uiterst efficiënte inrichting van je proces. Wij hebben hiervoor een ‘State-of-the-art’ order-intake, digitale planning en werkwijze. Dit allemaal zonder concessies te doen als het gaat om service, kwaliteit, inzet en flexibiliteit. Zowel opdrachtgevers, medewerkers als partners kunnen realtime meekijken en hebben direct inzicht in de status van de bonnen. Heel overzichtelijk, helder en vooral prettig. 
Iedere melding, telefonisch of digitaal, wordt direct gepland en omgezet in een digitale werkbon. Onze servicemedewerkers ontvangen de orders online op hun tablet, waar verder ook alle gegevens als reistijd, werkuren, oplevering, communicatie, afspraken en oplevering met huurders c.q. gebruikers op worden bijgehouden. Als opdrachtgever ontvang je periodiek rapportages en online kan op ieder gewenst moment realtime mee worden gekeken naar de (financiële) status van orders.

24/7 Gebouwen service

‘State-of-the-art’ order-intake, digitale planning en werkwijze

‘State-of-the-art’ order-intake, digitale planning en werkwijze

Beloftes

100procentdigitaal.png

100% digitaal Real-time (financiële) status info

managementrapporten_def.png

Management rapportages afgestemd op het proces

bewonersaandeknoppen.png

Bewoners aan de knoppen

vraaggestuurd.png

Vraag gestuurd in de serie van 1

Heeft u vragen over 24/7 gebouwen service?

Neem dan contact op met een van de onze experts op dit gebied

 

Marcel vd Schoot

service afdeling

040 250 1999

marcels@caspardehaan.nl
 

Peter Das

service afdeling

040 250 1999

peter@caspardehaan.nl

Gerelateerde blogs

 
13nov

Feestje 2000-ste woning naar minimaal LabelB

Afgelopen vrijdag hadden we een mooi feestmoment in Veghel: oplevering 2000e woning na energetische renovatie in dit geval naar LabelA. Uiteraard met taart voor de bewoners van de betreffende woning en worstenbroodjes voor iedereen in de flat. Vanaf 2014 zijn wij als bedrijf gestart met energetische renovaties (minimaal LabelB). Inmiddels (november 2017) is de 2000e woning verduurzaamd door ons LabelB team. Het bleek een appartement te zijn van Area uit een verduurzamingsproject (250 appartementen) dat op dit moment draait in Veghel. Een heus fotomoment voor ons LabelB team samen met de bewoner van het betreffende appartement. Verduurzaming is een prioriteit voor woningbouw corporaties die voor de uitdaging staan om hun totale woningbezit in 2020 gemiddeld naar een EI van 1,25 te brengen. De corporaties waarmee wij op dit moment samenwerken gaan die opgave zeker realiseren. Wij hebben ons verduurzamingsteam uitgebreid om ook nieuwe opdrachtgevers volledig te ontzorgen bij deze uitdaging. Lees hier meer. 

 
24okt

Gezellige familiedag 2017

De familiedag 2017 was ook dit jaar weer erg geslaagd op natuurcamping ‘Klein Frankrijk’ in Leende, met een fraaie opkomst. Collega’s al dan niet met partners en kinderen, vormde een kleurrijk gezelschap tijdens de 2e familiedag. Iedereen was welkom om op zaterdag 30 september te genieten van alle smaak en vermaak. Er werden maar liefst 6 tenten opgebouwd voor deze actieve familiehappening, deze hebben gezien het weer hun functie prima vervuld. Ook dit jaar was er weer voor ieder wat wils. Naast een goochelaar, 2 clowns, een cartoonist en een verhalenverteller, was er voldoende sportieve uitdaging en ook weer een groot kampvuur. Van het ruime aanbod aan spel- en sportieve activiteit, werd door zowel de kinderen als de ouders  zeer actief gebruik gemaakt. Uit de vele reacties achteraf kunnen we opmaken dat jong en oud zich prima hebben vermaakt. Gelukkig heeft het ‘natte’ weer de pret absoluut niet kunnen bederven en de middag eindigde zelfs met zon! Een heerlijke droge herfstavond met veel actie, gezelligheid, lekker eten en drinken, vormde een mooie afsluiting van een bijzondere familiedag.

 
09okt

De HelpendeHaan

Voor opdrachtgevers waarvoor wij groot onderhoud uitvoeren hebben wij voor de bewoners een leuke attentie bedacht om hen nog beter bij de renovatie te betrekken. Vóór de renovatie ontvangen bewoners een persoonlijke emmer met allerlei handige zaken als afdekzeil, handschoenen, oordopjes, veiligheidsbril, et cetera. Ook krijgen bewoners de ‘handyman’, een strippenkaart ter waarde van bijvoorbeeld €250, waarmee men hulp kunt inkopen voor klusjes in en om het huis. Soms kunnen ook bouwmaterialen worden aangeschaft met de kaart. Beter en persoonlijker contact met bewoners met meer betrokkenheid bij het renovatieproces. Met de HelpendeHaan kunnen bewoners het eindresultaat een eigen tintje geven. Ludiek en vooral leuk, renoveren met een lach! Inhoud van de emmer en mogelijkheden met de strippenkaart kunnen per project uiteraard verschillen. De ‘HelpendeHaan’ is onlangs voor het eerst ingezet bij een project van Antares in Meijel. 

 
06okt

Training brandwerende voorzieningen

Onlangs is door een team van mensen een training gevolgd voor het aanbrengen van voorzieningen brandveiligheid. Naast theorie bestond de training vooral uit het toepassen van kennis in de praktijk. Wanneer doorvoeren niet brandveilig zijn afgedicht, is bij brand overslag van vuur mogelijk. De training omvat naast het inzicht krijgen in compartimentering en regelgeving, vooral praktische instructie over het coaten van doorvoeren, afdichten met bepaalde kitsoorten, het aanbrengen van manchetten, et cetera. Een belangrijk aspect bij de uitvoer van dergelijke werkzaamheden, is vooral de registratie van werkzaamheden om een goed logboek te creëren. Hiervoor hebben we een speciale App aangeschaft waarin van iedere aangebrachte voorziening een foto wordt geüpload, uiteraard aangevuld met benodigde gegevens. Centraal tijdens de training stond een opdracht die we gaan realiseren voor een grote zorgcorporatie. Een woon-zorgcomplex van 224 verhuureenheden moet brandveilig gemaakt worden. Beeldmateriaal van het complex en de proefwoning, met tal van brandveiligheidsaspecten, waren leidend voorbeeld voor de training. Daags na de training hebben we gezamenlijk de proefwoning gerealiseerd. We staan in de startblokken voor realisatie van het project.

 
02okt

Transformatie 12e etage naar kantoortuin Utrecht

De 12e etage van een modern overheidsgebouw in Utrecht had oorspronkelijk de functie van interne kinderopvang opgezet voor de werknemers van het hele gebouw. De verdieping is compleet gestript en opnieuw ingericht door Caspar de Haan onderhoud & renovatie. Conform het programma van eisen van opdrachtgever Rijksvastgoedbedrijf is de ruim 270 m2 tellende etage heringericht tot een multifunctionele kantoortuin met 3 gescheiden vergaderruimtes, 14 flexwerkplekken en een centraal ‘ankerpunt’ met multimedia voorzieningen. Extra uitdaging tijdens de uitvoering was dat het complete kantoorgebouw vanaf 7.45 uur in de ochtend ‘stiltegebied’. Alle activiteiten die (mogelijk) geluidshinder veroorzaken zijn zoveel mogelijk op zaterdagen uitgevoerd. Een uitdaging die we dan ook met glans hebben doorstaan. Als bouwkundig aannemer hebben we in bouwteam samengewerkt o.a. met specialisten op het gebied E-installaties (Van Zandvoort Electrotechniek uit Geffen) en W-installaties (Kuijpers Installaties uit ’s-Hertogenbosch). Naast de flexwerkplekken werden 2 kleine (voor ieder 8  personen) vergaderruimtes en 1 grote (voor 26 personen) gerealiseerd. Uiteraard moesten de vergaderruimten worden voorzien van apart regelbare klimaatbeheersing, audio-video faciliteiten, goede akoestiek, maatregelen voor geluidsdichtheid, et cetera. In dit kader zijn ook de plafonds in de hele ruimte vernieuwd en aangepast aan de eisen. De nieuwe plafonds zijn voorzien van drukschotten voor de overlangs geluidsisolatie en de brandwerendheid. Na stoffering en inrichting is het project binnen planning en budget opgeleverd begin september.

 
27sep

Groot onderhoud in Meijel op volle toeren

Direct na  de bouwvak zijn we in opdracht van woningcorporatie Antares in Meijel gestart met de renovatie van 35 woningen. Door in aanloop goed te luisteren naar klankbordgroep en de huurderbelangenvereniging heeft het definitieve ontwerp geresulteerd in 100% deelname van de huurders. De 35 woningen zijn verdeeld over 4 woonblokken, inmiddels staan blok 1 en blok 2 in de steigers en is gestart met de (energetische) renovatie van de buitenschil o.a. door vervanging van de kozijnen door kunststof kozijnen. In blok 4 is gestart met de vervanging van de keukens, badkamers , toiletten en het plaatsen van een hybride warmtepomp op het dak. Deze gebruikt de warmte uit de lucht voor het opwarmen van koud water en staat in verbinding met de CV-ketel die hierdoor  minder vaak aangaat en dus veel minder gas verbruikt. Projectleider John Geris van Caspar de Haan Onderhoud & Renovatie: “We werken blok 1 aan de buitenschil af en tegelijkertijd wordt blok 4 aan de binnenkant aangepakt. Als blok 1 buiten klaar is starten we hier met  vervanging van de keukens, badkamers en toiletten. Tegelijkertijd blok 2 buiten en dan binnen etc…, zo werken we blok voor blok af.  Met deze aanpak hebben de bewoners de minste overlast tijdens de renovatie. Eind 2017 zijn we klaar.” Woning ingericht als huiskamer, kantoor en winkel Eén van de woningen is deels ingericht als huiskamer voor inloop van bewoners en verder als kantoor voor de projectleider, de opzichter en de bewonersbegeleider vanuit Antares. Communicatie met bewoners heeft extra aandacht nodig door de mix van zo’n 10 verschillende nationaliteiten op deze kleine groep bewoners. Naast de sociale functie van de  huiskamer is er tevens een winkelfunctie waar men klein bouwkundig materiaal kunnen aanschaffen met de strippenkaart van €250 die zij bij aanvang van het project hebben gekregen. Zaken als vliegenhor, tex, tape, touw, verfrollers, etc…. kunnen hiermee worden aangeschaft. Met de strippenkaart (de Handyman)  kunnen bewoners ook hulp inkopen van een Caspar de Haan ‘handyman’ voor klusjes in en om het huis. Ludiek en vooral leuk, renoveren met een lach! John: “hiernaast organiseren we opruimdagen voor de bewoners. We plaatsen een container voor afval en rommel en maken er meteen een gezellige dag van rond een partytent met koffie en koek. Dit wordt door de bewoners erg op prijs gesteld.”